لباس شو سریع کم کن زیر بغل و کشاله ران پاهاش با پارچه آب ولرم بزن
پاراکید همیشه داشته باش
بنظرم همسرت بفرست داروخونه بگیره
وای نه دختر آب سرد اصلا نزن خدایی نکرده تشنج میکنه
آب ولرم فقط . اونم دستمال رو بزار تو آب ولرم ، آبشو کامل بگیر بزار رو پیشونی و کف پاش و زود زود دستمال رو بزار تو آب و باز آبش رو بگیر و ........
اگر آب میخوره بهش آب بده ادرار کنه هم خوبه
لباساشم کم کن تا دمای بدنش زودتر بیاد پایین
اگر شیاف استامینوفن ۱۲۵ اطفال داری میتونی بزاری
شاید ویروس رزئولا گرفته دخترمن۵شب پشت سرهم تب ۳۹درجه داشت باپاشویه با دستمال وآب زدن به سروصورت وپا ودستاش وبازگذاشتن مشماش ولباس نازک نخی تن کردن وپنج شب بیخوابی وسه باردکتر رفتن وبعدگذشت روز پنجم کلی دونه های ریز قرمز صورت وزیرگوشهاش وبدنش روپرکردودکترش گفت رزئولا گرفته سرچ کن گوگل میفهمی تازه کلی دارو الکی دادم بچمم خورد حتی آزمایش مدفوع هم ازش گرفتیم که نکنه مشکل عفونی داشته باشه هلن مامانی خیلیییی زجرکشیدیم باپدرش😟😕👶🏻👧🏻👨👩👧🥺😢🤕🤒😮💨
دقیقا پسر منم همین الان
پیاز حلقه کن بذار کف پاش جوراب پاش کن زود پایین میاد
تو ی ظرف کوچیک اب و کمی نمک بزن دستمال یا حوله کوچیک بنداز توش ۹۰ درصد ابشو بگیر بعد بذار رو پیشونیش
پاراکید ندارم
دستو پاهاشو اب سرد بزنم؟
چیکار کنم؟
تواین ۱۱ماه یکبارم تب نکرده نمیدونم چرا تب داره
این زیر بغلشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.