۳ پاسخ

جیگر دوتا رو باهم‌نکن خدایی نکرده بچه چیزیش میشه
استا میدی صبر کن اونم نیم ساعت زمان میبره تا تب پایین بیاره
ایتطور مواقع لگن اب بزار جلوش اب بازی کنه تو ام اب بزن بدمش

ببرش دکتر الان بیشتر بچه ها همینجوری میشن دکترگفت اگر گرمک ویاهندوانه دادی ازهمونه دخترم چندروز تب اسهال استفراغ گرفت بادارو بهترشد زمان میبره یک هفته ای اگر هندوانه ویا گرمک طالبی دادی ازهمونه اگرنه ممکنه مسموم شده باشه فقط حتماببرش پیش متخصص اطفال عزیزم

دوتاش همزمان؟ همون شبا استامینوفن کافی بود پاشیوئبه می‌کردید بجاش

سوال های مرتبط