منم سر دختر اولم تو ۳۴ هفته گفتن۲۴۰۰ ولی ۴۰ هفته و سه روز به دنیا اومد ۲۷۰۰ بعدش به دنیا اومد ۲۰۰ گرم کم کرد .
اگه هفته ای ۲۰۰ گرم اضافه میکرد میشد ۳۹۰۰ 🥲
البته نفخ شدید داشتم غذا نمیتونستم زیاد بخورم 🥴
من دخترم رو زد ۳کیلو مثبت منفی ۱۵
ولی ۳۶۰۰اومد
من سر دختر اولم پنج سال پیش ده روز مونده به زایمان وزن بچه رو ۳۶۰۰ زد سونو. وقتی به دنیا اومد ۳۱۰۰ بود 🥴
خطای ۴۰۰ گرمی که زیاده..مثلا روبروش مینویسه مثبت منفی ۲۰۰ گرم..ممکنه هر عددی تو این محدوده باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.