۱۱ پاسخ

سیب زمینی و بزن تو سرکه بزار کف پاش

پیاز حلقه کن بزار کف پا و نافش

دادن خاکشیر زیاد بهش
یکم آب لیمو اگر لیموی تازه داری بهتره تو حالت بیداری بمال رو یه پارچه بزار کف پاش

من پاشویه میکنم ولی همکاری نکرد دخترم منم ی ظرف اب ولرم گذاشتم جلوش و چهل گیس موهاشو ریختم توش مدام اب زدم ب پاها و دستاش .
هندونه هم خوبه

کلا روز اول تب به سختی پایین میاد ولی اگه استامینوفن دادی پایین نیومد بعداز ۲ ساعت شیاف بذار ولی من بروفن و شیاف زدم پایین نیومد پاشویه کردم از ۳۹/۵ اومد ۳۸ که بردم دکتر آمپول زد خداروشکر خوب بود ولی باز تب کرد که هر ۶ ساعت استامینوفن میدادم و آموکسی کلاو

من میبرم دستشویی ب بهانه اب بازی خی دست و پا و صوراشو میشورم

فقط بروفن

فقط شیاف

من دیشب پسرم تب بالا داشت با پاراکید و پاشویه و شیاف اصلا پایین نمیومد فقط با بروفن کنترل شد

بروفن بده و شیاف و فردا زوذ ببر دکتر

مرتب پاشویه کن
اگه خیلی بالاست شیاف بزار

سوال های مرتبط