درد لگنم چرا بعد از زایمان خوب نشده هنوز😩

۶ پاسخ

منم رفتم ماساژداد برام ماساژور گفت دررفته تو زایمان بخاطر بزرگ شدن لگنت

لگن رو ببندید

سلام مامانا پسرمن دوماهشع کولیک داره دکتر بهش ببلاکarداده الان یوبست گرفته کسی می‌دونم باید چیکار کنم ممنون میشم راهنماییم کنید

منم هنوزلگن درددارم

من هنوز لگنم دردمیکنه.نمیتونم خوب بشینم

منممم

سوال های مرتبط

مامان دلوین و ماهلین مامان دلوین و ماهلین ۱۰ ماهگی