منم رفتم ماساژداد برام ماساژور گفت دررفته تو زایمان بخاطر بزرگ شدن لگنت
لگن رو ببندید
سلام مامانا پسرمن دوماهشع کولیک داره دکتر بهش ببلاکarداده الان یوبست گرفته کسی میدونم باید چیکار کنم ممنون میشم راهنماییم کنید
منم هنوزلگن درددارم
من هنوز لگنم دردمیکنه.نمیتونم خوب بشینم
منممم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.