خیلی از زایمان میترسم توروخدا برام دعا کنید🥺♥️

۱۰ پاسخ

هرچقدر بیشتر بترسی سخت تر میگذره

بعد ی شب بستری شدم با پمپ درد و شیاف ب موقع واقعا هیچ دردی نداشتم..اما دکتر گفته بود بعد عمل سرمو تکون ندم و جرف نزنم‌.اما جدی نگرفتم .ولی از روز سوم تا ۵ روز از سردرد و کتف درد مردم واقعا ..ینی آرزوی مرگ میکردم..
اینو حتما جدی بگیرین. خیلی بد دردیه این سر درد ..بزور مینشستم ب بچه شیر بدم ..
روز پنجم دیدم واقعا نمیتونم سرم زدم تا خوب شدم ..
نسکافه و قهوه هم اثر کرد خوب بود خوبم می‌کرد اما خوب خوب نمی‌شدم..
اصلا حرف نزنی با کسی و سرتو تکون ندی ک بعدش عوارض داره

عزیزم‌منم خیلی میترسیدم خیلی .اما ۳۸ هفته و ۲ روز دکتر یهو گفت فردا بخواب برا عمل ..
منم بدون هیچ آمادگی رفتم .ساعت ۹ نیم رفتم اتاق عمل و ی ربع ب ده بچه بغلم بود ..اصلا هیچی حالیم نشد هیچی ..

انشالله چیزی نیست راحت زایمان میکنی

نترس عزیزم خدا کمک همه امون کنه.اگر زایمانت طبیعی میگن ترس باعث میشه دهانه رحم زود باز نشه

خدا بهت قوت بده عزیزم 🩷🩷🩷

منم میترسم، ولی چاره ای نیست باید از ی جایی در بیاد
بیا بغلم😭😂

ان شالله به سلامتی زایمان میکنی، توکل بر خدا

زایمان مگه ترس داره عزیزم انشالله بسلامتی زایمان کنی و نینی خوشگلتو بغل بگیری

انشالله بسلامتی فارغ بشی عزیزم

سوال های مرتبط