آخ میترسم از زایمان طبیعی 😭😭😭 برام دعا کنید

۱۱ پاسخ

آخه عزیزم 🥹💜
انشاالله که زود زایمان کنی

نترس عزیزم چیزی نیست همه خانمها از پسش بر میان .
من که سر اولین بچه اذیت نشدن . خودتم تلاش کنی سر دردات خیلی سریعتر به دنیا میاری وقتی دردات شروع میشه.
ورزش کن.آگاهیتو بیشتر کن ترست میریزه.
اون لحظه فقط به این فکر میکنی زودتر بچتو ببینی. به درد فکر نمیکنی.

ترسی نداره عزیزم

عزیزم نترس چیزی نیس بخدا

نترس قوی باش تموم میشه تافردا بغلته

انشالله که زایمان راحتی داشته باشی گلم

برو سزارین

همچیش یسر معاینه کردن یسر من امروز بخیه سرکلاژم باز کردم یعنی مرگو با چشا خودم دیدم

خب برو سزارین

من هم میترسم هم تموم تلاشمو میکنم زود به دنیا بیاد ببینمش پسرمو🥹

ان‌شاءالله که زایمان راحتی داشته باشی
درکت میکنم

سوال های مرتبط

مامان اَرکان🩵✨ مامان اَرکان🩵✨ روزهای ابتدایی تولد