ترس نداره که گلم بلاخره باید بزنی
من واکسن ۱۸ماهگی دخترمو زدم همون روزم ازشیر گرفتمش
چقدر دیر زدی عزیزم
نترس
من دخترمو ی ماه دیر بردم اصلا سختش نبود فقط روز اول گریه و تب کرد و اصلاااا مث بچههای دیگ نبود ک بیاشتها شدن و نمیتونستن راه برن ناهارم غذای مورد علاقشو درست کردم ک بخورع و موفقیت آمیز بود فقط نیم ساعت مونده بود مجدد استا بدم گریه میکرد بغل باباشو میخواست بعد ک بغلش کرد و ویدیو نشونش داد آروم شد
هیچ استرس نداشته باش مثل واکسن های دیگه هستش فرقی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.