۵ پاسخ

ترس نداره که گلم بلاخره باید بزنی
من واکسن ۱۸ماهگی دخترمو زدم همون روزم ازشیر گرفتمش

چقدر دیر زدی عزیزم

نترس

من دخترمو ی ماه دیر بردم اصلا سختش نبود فقط روز اول گریه و تب کرد و اصلاااا مث بچه‌های دیگ نبود ک بی‌اشتها شدن و نمیتونستن راه برن ناهارم غذای مورد علاقشو درست کردم ک بخورع و موفقیت آمیز بود فقط نیم ساعت مونده بود مجدد استا بدم گریه میکرد بغل باباشو میخواست بعد ک بغلش کرد و ویدیو نشونش داد آروم شد

هیچ استرس نداشته باش مثل واکسن های دیگه هستش فرقی نداره

سوال های مرتبط