۲ پاسخ

فکر نکنم بد باشه، یکمی سنگینه فقط، چربه

منظورتون قلمه؟ پاچه با قلم فرق میکنه ... قلم ، استخونش میشه، ولی پاچه با گوشتش هس

سوال های مرتبط