بیشترعزیزم باهاش حرف میزنم.چون عکس العملش بیشتره.اهنگ خیلی کم میزارم
حدیث کسا بسیار به بچه آرامش میده
و وقتیم به دنیا بیاد بچه ی آرومی خواهی داشت😊
من بی کلام میزارم ،و شنیدم انرژی موسیقی بیکلام بی نهایت زیاده ،حتی موقعی که به دنیا میاد میگن به همون موسیقی بیکلام عادت کرده و میتونی کم کم جایگزین صداهای سفید کنی.حتی به خودتم آرامش میده امتحان کن.
ببشتر باباش براش میخونه
سنتی میزاربم علیرضا قربانی
ابی
خیلیم دوست داره😄
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.