مامانای ک باردارن شما الان چه آهنگایی ولسه بچه میزارین ی

۴ پاسخ

بیشترعزیزم باهاش حرف میزنم.چون عکس العملش بیشتره.اهنگ خیلی کم میزارم

حدیث کسا بسیار به بچه آرامش میده
و وقتیم به دنیا بیاد بچه ی آرومی خواهی داشت😊

من بی کلام میزارم ،و شنیدم انرژی موسیقی بیکلام بی نهایت زیاده ،حتی موقعی که به دنیا میاد میگن به همون موسیقی بیکلام عادت کرده و میتونی کم کم جایگزین صداهای سفید کنی.حتی به خودتم آرامش میده امتحان کن.

ببشتر باباش براش میخونه
سنتی میزاربم علیرضا قربانی
ابی
خیلیم دوست داره😄

سوال های مرتبط

مامان ایلدا🌱🫀🤍 مامان ایلدا🌱🫀🤍 ۱ ماهگی