۲ پاسخ

منم همین طورم. دوتاماسک زدم و چند ساعت یبار عوض میکنم و مرتب دستامو و سایلو ضد عفونی میکنم.

وای منم دقیقا بچم همسن بچه شما بود سرما خوردم فقط ماسک میزدم و قرص و دارو میخوردم ک سریع خوب شدم

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی🐥💙 مامان جوجه رنگی🐥💙 ۱۳ ماهگی