حس میکنم دارم سرما میخورم موار کنم پسرم نگیره😭

۴ پاسخ

یدونه استامینوفن کدئین با یدونه سرماخوردگی باهم بنداز همونجا میمونه

تا۶ماهگی ویروس نمیگیره

حتما ماسک بزن مرتب دستاتو بشووور

دمنوش اینا بخور.ماسک بزن

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی🐥💙 مامان جوجه رنگی🐥💙 ۱۳ ماهگی