۲ پاسخ

اره من ماه اول بعد از زایمان ک پریود شدم
بعد ۴ ماه اومد تا ۱۰ روز خونریزی داشتم رفتم دکتر نوبت نداشت
اومدم خونه نشاسته تو اب سرد ریختم خوردم بند اومد
ماه بعدش خیلی زیاد اومد تا ۷ روز بعد قطع شد
ماه بعدش کمتر اومد
این ماه هنوز نیومده فعلا
ولی میخوام برم دکتر اخه ۱۰ روز ۸ روز عقب میندازم هی

اگه شیر خودتون رو به بچه میدین طبیعیه
یسریا تا آخر شیردهی پریود نمیشن

سوال های مرتبط