۴ پاسخ

منم سونو ۳۱هفته رفتم گفت ۱کیلو ۹۶۵گرمه تپلی و درشته ماشالله ولی اب دورش ۱۶بود نرمال از ترسش چیزی نمیخورم خیلی

والا ما نمیدونیم با کدوم نظر دکترا پیش بریم بچه تپل باشه میگن چرا وزنش زیاده کم باشه میگن کمه اون که دست من و تو نیست گلم بیخیال نهایتش سزارین میشی فقط چیزای شیرین و میوه های ابدار خیلی کم بخور مراقب باش 😘

خب باید مراقب باشی که مایع آمنیوتیک بیشترنشه میوه های آبدارو شیرین مثل هندونه ، شیرینیجات و قند اصلا نخور. آب و مایعات هم خیلی کم بخور
درمورد وزنش هم حب آره زیاده ماشااله تپله

سزارین میشی سزارین اجباری

سوال های مرتبط