۵ پاسخ

عذر میخوام برای بچه ۵ ماهه بيسکوئيت مجازه؟

همین جوری که خفه میشن باید باشیرخودت رقیقش کنی

همینجوری پیپره گلوش خشکه باید رقیق بشه

من با شیر رقیق میکنم

من برا پسر اولم با شیر له میکردم میدادم

سوال های مرتبط