۱۲ پاسخ

فکر کنم ملاک انتیه

انتی مهمه عزیزم، چون ممکنه تو سونو های بعدی وزن و هفته بیاد پایینتر

انتی ملاکه

نه گلم فقط وزنش بیشتره وگرنه طبق همون انتی زایمان می‌کنی

فکر میکنم همون انتی مهمه

منم رشد بچم جلوئه ولی دکترم فقط طبق انتی پیش می‌ره الآنم طبق انتی بهم تاریخ زایمان داده

تغذیه ت چجوری بوده ک نی نی وزن گرفته؟

ان تی . بقیه سونوها ملاک نیس

همون ان تی درسته

ماشالله🧿🧿🧿

میشه بگی عزیزم تغذیت چطوریه ک منم استفاده کنم بچم وزن بگیره

والا من ۱۵۰۰ بود وزن بچم تو ۳۰ هفته گفت کمه

سوال های مرتبط