۲۸ پاسخ

من بارداری اولم فقط زیر نافم یه خط کمرنگ بود و جنسیتم پسر بود الکیه اینا

مال من پسر بود.آخراش یه خط کمرنگ اونم پایین نافم افتاده بود.اصلا بالای نافم خط نداشتم

پسره و‌درسته تا بالا خط دارم

من مث مال پسره اما انومالی گفت دخیه

اگ عکس نگاه کنی اونی ک صورتیه خودش بالای نافش ی خط قهوه ای کمرنگ داره

سلام عزیزم ماله من پسره ولی تا الان که تو 6 ماهم هیچ خطی ندارم

همش الکیه

برا من خط نیست مو های سیاه و دراز دراومده تو امتداد خط از زیر ناف
نینی هم پسره

من یه هاله کم رنگ زیر نافم شده و‌بچم‌پسر

ن والا

من همین الان یه خط زیر نافم دارم بالاب ناف ندارم
ینی دختره؟ 😃

من اصلا خط ندارم

من ندارم چون تپل بودم

من بارداری اولم پسر بود یه خط زیر نافم افتاده بود

واسه من شبیه سمت چپه و پسره بچم

من که درسته پسره

من پسر خطم اینجوریه ولی بالایی کجه😂

منم اون کامله رو دارم ولی بالایی کمرنگ تره تا پایینی

نه من پسرهه اصلا خط درنیامده🙁

برا من برعکسه

اینه

تصویر

الکیه این ، برای من به این پررنگی نیست خیلی کم رنگه ولی تا بالای نافم هست و بچم دخمله 🩷

اره واسه من درسته

من خط ندارم چرا

برا من‌که‌دختره آره البته این‌خیلیی تیرس من خیلیی کمرنگ‌تره اما‌پایینم داره بالا نداره

اره برا من پسرع با عکس درسته😂

از کی این خطه میوفته من اصلا ندارم

نه بابا، من اصلا خط ندارم😂

سوال های مرتبط

مامان تودلی مامان تودلی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌ام بارداری