۶ پاسخ

همون واکسن هست که توی بیمارستان میزنن بعدیک ماه اینطوری میشه براپسر منم اینطوری شد بعدش خون میشه درست میشه ردش هم میمونه

جای واکسنه چیزی نزن روش

چی بزنم بهش

شانشه؟رد واکسنش نیست .

شبیه نیشه

لطفا بگید چی بزنم بهش

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۵ ماهگی
مامان زینب💋💋💋 مامان زینب💋💋💋 ۱۲ ماهگی
مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 ۱۰ ماهگی