۱۶ پاسخ

دقیقا😂🫠

منم دقیقا همینم هر ماه یه علائم دارم بعد کلی امید وار میشم بعد که نمیشه میگم دیگه ماه بعد علائم داشتم اصلا اهمیت نمی‌دم چون الکیه بعد ولی باز یه علائم میاد سراغم کلی امید وار میشم 🤣🤦🏻‍♀️

نا امید هم نمیشی انشاالله

توکل کن به خدا هروقت صلاح دید بده با زور نخواه من با زور خواستم گریه کردم التماس کردم با زور تو هفته ۲۷ چنان بدجور ازم گرفت الان میگم کاش با زور نمیخواستم

احسنت😂😂😂

میشه الان بفهمید

تصویر

هر ماه بعد از منفی شدن میگم ولش کن بذار یکم نا امید شم، از تو فکرش بیام بیرون. باز دوباره ماه بعد همون اش و همون کاسه... 🤦 😅

چقد منی

سلام بچه میشه الان اینوحدس بزنیدجنسیتو

تصویر

😂😂😂😂😂

دمت گرم دقیقا

منم تازه دکتر گفته طبیعی باردارنمیشم بازمن امید دارم هرماه حالم ازاین امید بهم میخوره

منم 🤣

وای این منم دقیقا😂😂🫠

انشاالله بزودی نی نی میاد تو دلت

🤣🤣💔💔

سوال های مرتبط

مامان کوچولوها مامان کوچولوها قصد بارداری