ب وقت واکسن ۴ ماهگی
دخترم خیلی گریه کرد🥲

تصویر
۵ پاسخ

نترس زیاد واکسن سختی نیست
من سر واکسن دوماهگی جای واکسن سفت شد
ولی سر چهارماهگی نه

الهی حوله گرم بذار دورش روغن بکش تا نرم بشه کمپرس سرد نذار

منم الا واکسن زدم خیلی گریه کرد .
کمپرس آب سرد باید از کی بزاریم؟؟؟

وای منم این ماه باید ببرمش😭😭😭

الهی بگردم🥲

سوال های مرتبط

مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۸ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۶ ماهگی
مامان ریزه میزه مامان ریزه میزه ۵ ماهگی
مامان آریل💙🌸💙 مامان آریل💙🌸💙 ۹ ماهگی