مامانا معدم درد میکنه چی بخورم

۳ پاسخ

یکم
یه سر قاشق کوچیک زنجبیل بربز رو‌چایی بخور

از سردی معده س ک اینجوری میشه
من میخورم خوب میشم

هیچی نخور عزیزم دراز بکش خوب میشی
خوردنی هی بدترش میکنه
نهایتا ی ذره آب جوش و نبات بخور

من به دکترم گفتم معدم خیلی ترش میکنه اذیت میشم بهم گفت پنتوپرازول بخور

سوال های مرتبط

مامان دوفندق وآرکان مامان دوفندق وآرکان ۹ ماهگی