۶ پاسخ

پاراکید هر 4 ساعت بده و حتما تبش باید کنترل بشه به هر طربقی

لباس کم تنش کن، خونه خنک باشه، جوراب و کلاه نکن، تند تند شیرش بده، پاهاش رو با روغن بدن آروم جای واکسن رو ماساژ بده با پلاستیک فریزر ببند آروم دور پاها‌ش شلوار کن پاش رو هم پلاستیک‌ها و چند ساعت بعد دوباره تکرار کن خیلی خوبه

تا دور روز طول میکشه بعدش اوکی میشه
استامینوفن و سر ساعت بده

استامینوفن ساده اگه میدی نمیخوره پاراکید بده طعمش بهتره
شیاف نزار به نظرم خیلی زوده گناه داره اذیت میشه
من پاشویه کردم و دستمال خیس میزاشتم رو پیشونیش
دختر من تبش تا ۳۹ رفت
لباساش و کم کن حتما
من دخترم تبش خیلی زیاد بود پد تب بر گذاشتم براش از سیسمونی فروشی ها باید بگیری ۸ ساعت رو پیشونی و نقاطی که گفته میزاری مخصوصا برای شب موقع خواب خیلی خوبه

با یه پارچه نم دار بدنش خنک کن
لباساش کم کن و اصلااا گرم نگهش ندار

شیاف استامینوفن ۱۲۵ بزار

سوال های مرتبط