خانم ها بخیه هامو خودم بکشم یا برم دکتر؟

۸ پاسخ

دکتر کشید

خودت ن دراز بکش دوطرفشو چرب کن بعد بکش بعد اینور اونور کن تا خوب از گوشت جدا شه

چه شجاع😐

وااای مگه دلت میاد

من که شوهرم کشید سزارین اولم و

حالت خوبه

برو دکتر

معلومه که برو دکتر

سوال های مرتبط

مامان پسملا🧿 مامان پسملا🧿 ۶ ماهگی
مامان آریا👶 مامان آریا👶 ۲ ماهگی
مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 ۲ ماهگی