خودم بخیه هامو بکشم بده

۷ پاسخ

منم خودم کشیدم

ن دختر نکنی اینکارو
یک درصد فک کن جوش نخورده باشه
نمیخاد بری پیش متخصص
برو بهداشت برات میکشن منم دیروز کشیدم تو بهداشت

اگه بتونی مشکلی ندارع فقط باید مطمئن باشی که جوش خورده باشه

وای نکنی اینکارو یه وقت خطر داره😢😢

من خودم کشیدم

وا مگه میشه پزشک باید نظر بده وقتشه یا نه

عزیزم باید بری پزشک معالج ات ،اون تشخیص میده جوش خورده بکشه یانه

سوال های مرتبط

مامان 💕ستین‌‌‌💕 مامان 💕ستین‌‌‌💕 ۱ ماهگی
مامان جوجو ممد 🐣 مامان جوجو ممد 🐣 ۱ ماهگی
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرکم ودخترکم❤️ مامان پسرکم ودخترکم❤️ ۵ ماهگی
مامان آریا👶 مامان آریا👶 ۲ ماهگی