۱۵ پاسخ

خیلی قشنگه

خیلی قشنگ شده

عااالیه

عالیه مبااااارکه

احسنت بهت

عالی شدههههه😍😍😍

آفرین عالی شده
ب ماهم یاد بده
با چی بادکنکارو ب هم وصل کردی؟

خیلی قشنگه فقط گل بردار

آفرین هنرمند

خیلی قشنگ شد آفرین

خیلی قشنگ شده آفرین😍
فقط بنظرم گلدون رو بردار عدد یک هم با نخ نامرئی وصل کن سمت چپ پایین ماه

قشنگ شده

چه خوشکل و با سلیقه ❤️ ❤️ 👏 👏 😍 😍

عالی شذ

خیلی خوشگل اگه بادکنک داری بالا رو هم بزن اون طلایی سرش معلوم نباشع

سوال های مرتبط

مامان پسرای خوشگلم💞 مامان پسرای خوشگلم💞 ۱ سالگی
مامان تبسم مامان تبسم ۱۳ ماهگی