تنش سلامت باشه
من پسرم۶ماهگی ۸۴۰۰بود با قد۷۱ بنظرم لاغر میاد
ولی دخترشما تپلیه ماشالله چشم بدازش دورباشه
قدش چنده؟
وزنش عالیه ولی نسبت ب ماه قبل کم اضافه کرده روزی دووعده بهش غذا بده چون میخوان دندون وزن کم میکنن
عزیزم منم دخترم شیر خودمو می دم خیلی کم وزن گرفته بود مثل مهوای شما الان نمی دونم چون شیر خودمو میدم نمی دونم مثل قبل میخوره یا کنتر،حالا دخترتون مثل قبل کل شیرش رو میخوره ک کم اضافه کرده؟؟؟؟!
الان اولویت و وزن گیرییش با شیره غذارو اونقد نمیخورن ک وزنم بگیرن
یادمه دخترم ۷ماهگی دندون درآورد رفت روی مود لاغری
کم اشتهایی...
البته شما تجربه خودت داری
وزنش خیلیم خوبه کمکه نیست نگران نباش
من از ۶ ماهگی شروع کردم و طبق نظر دکتر با حجم کم مثلا روزی یکی دو قاشق ولی از روز سوم سه وعده شد، اما بازم هنوزم حجم زیاد نمیدم. صبح معمولا فرنی ده تا قاشق بچه، ظهر ۷-۸ و عصر ۵-۶ تا میان وعده هم میوه
ولی وزنش به نسبت بدو تولد خوبه باید روی نمودار رشد باشه و طبیعیه بعد کمکی یه کن استپ وزنی داشته باشن.
پسرمن لب به غذا نمیزنه همه رو میریزه بیرون😔
بنظرم وزنش خوبه
نسبت ب ماه پیشش گفته کمه
وگرنه تو سن مهوا ۸۳۰۰ اوکیه
اره دو وعده بده
داره دندون درمیاره کم وزن میگیره
کم نیس که
۷ماهه که ۸۳۰۰کم نیست عزیزم پسرمن ۹ماهگی۹۵۰۰بود
چه شیری میدی
منم یه وعده یا دو وعده میدم
بنظرم وزنش خوبه
خدا حفظش کنه
دختر من 16ماهشه 9کیلو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.