قشنگم نرماله الکی کفته بهداشت ققط بلده استرس بده
دختر من دو نیم به دنیا اومده تو ۳۸روزگی۴۴۰۰بود
دختر من ۲۱۰۰ بدنیا اومد تو دوماهگی ۳۶۰۰ بود😂تو س ماهگی ۵
بهداشت چرت گفته اوکیه وزن و ایناش
شیر دهی رو بیشتر کن و اگر شیرت کمه شیر خشک بده .
البته ۴۵۰۰ هم زیاده فک کنم
بازم بهداشت 😖
یعنی من فوبیا دارم بهشون
عزیزم عالیه من دخترم ۲۹۷۰ بود ۳۰ روزگی تازه ۳۶۸۰ شد
دوماهگی ۴۷۰۰
تازه الان شده ۵۴۰۰
بهترین متخصص تهرانم میبرمش
گفت عالیه ژن تپلی ندارید که انتظار بچه تپل داشته باشی
طبیعی بین ماهی ۷۰۰ تا ۱ کیلو اضافه کنه عالیه
ماهی یک کیلث باید اضافه کنند... من دخترم سه کیلو بود و یک ماه و دو روزش بود که وزن کردم شده بود ۴/۱۰۰
قشنگم دخترت ۲۷۰۰ بدنیا اومد خیلی ریز بود؟
چرا کسی جواب نمیدهههه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.