اب خنک کمی بخور و گلاب به صورتتو و دستات بزن و کمی نفس عمیق بکش خوب میشی
مشکلی نداره عزیزم اگه دردت زیاده یه مسکن ساده استامینوفن بخور
و استراحت کن
عزیزم سعی کن ناراحتی از خودت دور کنی.شیاف بزار کمی استرحت کن خوب میشی ..اگه ادامه دار بود برو دکتر..
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.