۳ پاسخ

اب خنک کمی بخور و گلاب به صورتتو و دستات بزن و کمی نفس عمیق بکش خوب میشی

مشکلی نداره عزیزم اگه دردت زیاده یه مسکن ساده استامینوفن بخور
و استراحت کن

عزیزم سعی کن ناراحتی از خودت دور کنی.شیاف بزار کمی استرحت کن خوب میشی ..اگه ادامه دار بود برو دکتر..

سوال های مرتبط