۴ پاسخ

من چند روز پیش مطب دکتر نقاش پور بودم.بعد نشسته بودیم نوبت پسرم بشه.ی مامانی دخترشو آورد اونجا گوششو سوراخ کردن همون موقه گریه کرد بعدش ساکت شد

من دخترم دو روزش بود سوراخ کردم ۵روز بعد هم‌طلا گوشش کردم راضیم

من سه ماه و ۱ هفته سوراخ کردم با دستگاه تفنگی خودشون گل گوش مخصوص دارم ولی من چون به بدلیجات حساسیت دارم گفت زود گوشواره خودشو بزار الان مال خودش گوششان مشکلی نداره فقط همون دقیقه که سوراخشون کرد درد گرفت و گریه و گرنه هیچ هر چی کوچولو تر باشه سوراخ کنی بهتره

من دو ماهگی سوراخ کردم اصلا اذیت نشد بچم همون لحظه چند ثانیه گریه کرد با همون دستگاه تفنگی ها گوشواره شو دکتر خودش میندازه گوشش گوشواره مخصوص داره
بعدش تا دو روز چرب کردم هیچ مشکلی هم نداشت عفونت و چرک هم نکرد و واقعا راضی بودم

سوال های مرتبط

مامان أکتای و آترین مامان أکتای و آترین ۱۴ ماهگی