مبارکش باشه ولی به نظرم الان خیلی زوده چرا می خوای سوراخ کنی؟منم یکماهگی خریدم ولی گذاشتم کنار ان شالله بزرگتر که شد خودش انتخاب کنه گوشش رو سوراخ کنه یا نه قطعا دخترا دوست دارن
مبارک باشه گلم
میشه بگی چقدر در اومد منم میخوام بگیرم
نه عزیززودنیست دخترم دوماهش نشد سوراخ کردم دکتر گفت هرچه بزرگتر بشه دردش بیشتر موقع سوراخ کردن فقط درد داره دیگه اصلادردنداره خیلی راحت
مبارک لنا جونی
سوراخ کردن گوش اصلا چسز بد و ترسناکی نیست دو سه روز مراقبت و بعدش تموم
اما اگ نمیخای الان با واکسنش سوراخ نکن بزار یه سه چار ماهه دیگ
به به مبارکه 😍 ب خوشی انشالله
کاملا طبیعیه که بترسیم اما وقتی یاد واکسن ۲ ماهگیش میفتم آروم میشم چون به اون سختی ک میگفتن نبود
مبارکش باشه😍
دختر من خیلی گریه کرد اونجا ۲ماهوخورده ایش بود ولی اومدیم خونه دیگه درد نداشت فقط تایک هفته مداوم چرب کن بعداز یک هفته ام حتما اونارو در بیار طلاشوبنداز
اصلا استرس نداشته باشه چون لاله گوششون نرمه همون لحظه فقط گریه میکنن اونم بیشتر فک کنم میترسن
بعدش دیگ خوب میشن
اینکه میگن بچه بزرگ بشه خودش انتخاب کنه منکه اصلا قبول ندارم دیگ یدونه سوراخو ک همه میکنن فوقش دوس نداش بعدا گوشواره نندازه
ولی هرچی زودتر سوراخ کنن بهتره
ولی بهتره میخی بذاری اینو یوقت بزرگتر بشه ممکنه با دستش بکشه
مبارکش باشع😍
اولا اصلا الان سخت نیس نگران نباش بعدشم هرچی بزرگتر بشه بیشتر میخاد بفهمه الان سوراخ کنی بهتره
اصلن سخت نیس...🙂↕️
ععععع دختر منم ازین گوشواره ها داره ولی گوششو فعلا سوراخ نمیکنم
من آخر دو ماهگیش سوراخ کردم و راضیم خوب بود خدا رو شکر همون اولش خیلی اذیت کرد
منم گوشای دخترمو سوراخ کردم خیلی راحت تر از چیزی بود که تصور میکردم
خداروشکر اصلا اذیت نشد
مبارکش شبیه گوشواره های دختر منه
والا دختر من یک ماهش بود داییم تو خونه گوشش رو سوراخ کرد
از گوشواره دختر من
ولی کاش سبک می گرفتی،منم میخوام برم یکی سبکش رو بگیرم
چیزی نیس ک من دو روزش بود سوراخ کردم سخت نیس
استرس نداره
گریش همون لحضه اس تموم
فقط باید مراقبت کنی چرک نکنه همین
مبارکش باشه .
همون لحظه گریه میکنن در حد چند ثانیه دیگه اذیت نمیشن
پماد آچشمی بگیر روزی دوبار خوب چربش کن بعد گوشوارههایی که خودشون میدن رو بزار تا ده روز گوشش چون راحت میچرخن روزی چند بارم بچرخون تا سوراخش با چرک کیپ نشه
منم میخواستم سوراخ کنم ولی میگن گوش بچه تا شش ماه در حال رشده شش ماه به بعد باید سوراخ شه
اصن استرس نمخاد سوراخ کردن گوش با دستگاه سوراخ میشه ن دردی داره ن عفونی زمان ما بود ک درد و عفونت داشت
من هنوز گوششو سوراخ نکردم دلم نمیاد خیلی گوشش کوچولوعه
ولی دیگه بهم میگن نهایت عید قربان سوراخ کن گوشش رو
اصلا سخت نیس همون لحظه گریه کرد تموم
چرا اينقد استرس ميگيرين شماها
من دقیقا همین حال و دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.