سلام خانوما این شربت یخچالیه؟

تصویر
۲ پاسخ

نه یخچالی نیست ولی بعد از باز شدن، همه شربتها و قطره ها رو باید داخل یخچال نگهداری کرد تا ماندگاری بیشتری داشته باشن

منم میدم ب دخترم میزارمش تو یخچال

سوال های مرتبط

مامان مامان رقیه مامان مامان رقیه ۳ ماهگی
مامان فندوق مامان 🧸 مامان فندوق مامان 🧸 ۶ ماهگی
مامان مامان رقیه مامان مامان رقیه ۳ ماهگی
مامان مامان رقیه مامان مامان رقیه ۳ ماهگی
مامان مامان رقیه مامان مامان رقیه ۳ ماهگی
مامان maman  shahan مامان maman shahan ۹ ماهگی
مامان تیام مامان تیام ۱۶ ماهگی