کاش ببریش دکتر
با روغن زیتون اطرافشوماساژ بده ولی به خود جای آمپول نزن
۴ماهگی پای دخترم اینطور شد
تو تاپیگام هست
بعد ۵،۶روز اوکی سد
کاریش نکردم
حوله گرم کن بزار ردش
نه ب۶ دکتر ربطی نداره اونی که آمپول زذه بدزده خوب میشه
سلام وزن بچت چقدربودعزیزم
واینکه ازواکسن۶ماهگی بگو چطوره سخته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.