۳ پاسخ

من پسرم از یازده ماه و نیم شروع کرد هنوزم خیلی میخوره زمین چون هرچی تعادلش بهتر میشه میخواد سریع تر راه بره تقریبا میدوه انگار به خاطر همین مدام زمین خوردن ها رو دارن

بچه هامن دوماه راه افتادن هنوزم زمین میخورن

۲ هفته

سوال های مرتبط

مامان آراد👶🏻و تودلی🤰 مامان آراد👶🏻و تودلی🤰 هفته سی‌ام بارداری