۵ پاسخ

من ۱۸ ماهگی برا واکسن بردم گرفتن دیگه نبردم نمیدونم

من دوسالگیم بردم دور سر نگرفتن

هرسال مراقبت داره دوسالگی سه سالگی میگن بیار

نه واسه بنیامین نگرفت ک سپیده جونم

دور طر نمیگیرن
مراقبت های دیگه داره باید ببری

سوال های مرتبط

مامان نیلای جان مامان نیلای جان ۴ سالگی