تحریک و ماساژ سر سینه رو هم گفت این چند ساعت انجام بدع حتما
منم ۴۱ هفته بودم رفتم بستری بشم بدون درد خانومه قبول کرد گفت برو پیادع روی کن پن ساعت دیگ بعد شام بیا رفتم جر خوردم از راه رفتن شیفت عوض شد گفتن ما جا نداریم برو تا ۴۲ وقت داری خداروشک شب بعدش دردم گرفت
بنظرم رابطع بدون جلوگیری و اسکات و ورزش زیر دوش اب خیلی تاثیر داره البت من تخم شوید دم کردم خوردم دردم گرفت که توصیه نمیکنم چون من بعدش خونریزی گرفته بودم
دکترت همون بیمارستان میلاده؟
مرتب حالت سجده برو اسکوات زیر دوش بزن از پله بالا برو تا دهانه رحمت باز شه
بگو بچه تکون نمیخوره. بهت شیاف میدن یا آمپول فشار میزنن
من دکترم گفت یه ان اس تی و سونو بیوفیزیکال بده چهارشنبه که تاریخ زایمانت طبق ان تی هست برو بیمارستان یه دور معاینه شو
اگه شرایط خوب باشه نهایت میتونم یه هفته دیگه مهلت بدم اگه هم خوب نباشه دیگه باید ختم بارداری بدم
به شما هم همینا رو گفته یا کلا میگه تا ۴۲ بمونه ؟
خب دکترتو عوض کن،نهایتا تا ۴۰ هفته ست،وای برا بچه خطرناک
نخیررر ۴۲هفته خیلییی زیاده مدفوع کنه بچه دیگه پشیمونی سودی نداره😐
یرا اونا چی ک طرف چشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.