۸ پاسخ

😐😐😐خوبه ک بچه من از ۵ صبح تا حالا ۳۰ تا خورده

بدم نخورده خوبه

کم‌ نخوردع نگران نباش

خیلیم کم نخورده دلواپس نباش یه روزایی اشتهاشون کمترع

تو خواب بهش شیر بده ببین میخوره

سلام مامان رویسا😍 اگه ماه‌گرد آتلیه ای و کلا عکس آتلیه ای برا کودکتون یا خودتون مبخواین کافیه نمونه کارهام رو ببینی قطعا خوشت میاد روبیکام09043693316 هزینه بعداز تحویل کار و رضایت شما گرفته میشه برای اعتمادتون✅✅✅

نویان یه ۹۰تا خورده دوتا ۶۰تا دیگه نمیخوره هر کاریش میکنم🫠

از ۵ صبح تا حالا

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۱ سالگی