چندکیلویی مگه هرامپولی نزن عوارض دارن مخصوصا این ایرانیا ازکجامعلوم تپل ترنشی برعکس عمل کنه توبدنت باید دکتر خودش بهد پیشنهاد بده
تورو خدا با پزشک مشورت کن اینا امپول برای دیابته من با اینکه دیابت دارم دکترم ک تو مشهد بهترین متخصص غدد اجازه نداد گفت عوارضش زیاده فعلا نه
به درد نمیخوره من سه ماه زدم ۳ کیلو کم شد الان دوباره اشتهام برگشته🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
برا چاق شدنم آمپول هست؟
دوستم خارجیشو زده بود ۳۰ تومن تازگی شده بود ۶۰ خیلی لاغرشده بود
دکتر نوشته یا خودت گرفتی؟
چند گرفتی؟!
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.