۵ پاسخ

عزیزم خدا رحمتشون کنه همه مون همین تنها وخدای که هست

من ۱۶ سالم بود داداشم ۱۲ سال مادرپدرمو در عرض ۹ماه از دست دادم بعدشم خیلی سختی کشیدیم خوابگاه خونه فک فامیل منت حرف خلاصه زایمانم چقدر سختم بود کسیو نداشتم کنارم باشه تو بیمارستان همراهی تخت کناریم پوشک بچمو عوض کرد تو کل این سه سال تنها بودم بعضی وقتا فکر میکنم اگر کسی بود کنارم شاید دخترم رو بهتر بزرگ میکردم تا الانم چیزی براش کم نزاشتم ولی یکی که یادت بده کنارت باشه وقتی خسته میشی بچتو نگهداره خلاصه الانم هیچ کسو ندارم دلم گرفت برم خونشون مادرشوهر خواهرشوهرم چقدر میشه رفت خونشون نه دوستی نه آشنایی هیچ کس 🥺

منم😔😔😔😔

من چی بگم
ک انقد بی کسم نه مامانم هست زنگبزنم
نه بابام ک برم خونش

نه دل خوشی تو خونه شوهر
مامان بابامو سه ماهه از دست دادم با تصادف
سر خاکشونم با بحثو دعوا میرم

خواهر منم بی کسم
امروز دلم خونه کاش بودم میرفتم دنبال داداشم که میخواست بره دادگاه حالا😭

سوال های مرتبط

مامان شیرین عسل 🍯 مامان شیرین عسل 🍯 ۳ سالگی