باید لباس و وسایلش رو بزنی تو آب جوش بعد بشوری بندازی آفتاب
بی صاب الانم زیاد شده اکثرا همه میگن بعدشم سعی کن موهاشو بزنی چون فقط تنها راهی ک زود میره
شپش تا ۲۴ ساعت رو زمین خشک زندس ابنا تخمای تو سرشه ک شپش میشه با شونه پلاستیکی باید شونه بزنی اول کله موهاشو روغن بادام تلخ بزن بعد حسابی شونه کنو شونرو بزن تو ابجوش ابجوشم بریز تو یه کاسه بزار کنار دستت کامل ک دو بار موهاشو شونه زدی هی دسته کوچولو کوچولو باید بگیریو شونه کنه بعد ولش کن تا چن ساعت بعده چن ساعت کل موهاشو سرکه اسپری کن باز شونه و بعدش ببرش حموم کلا نابود میشن پتو بالشتشم عوض کن قبلیارو بزار ۲۴ ساعت توی فضای خشک بعدش بشور
عزیزم دم عیده موهاشو کوتاه نکن بچه گناه داره
بعدم خواستی کوتاه کنی آرايشگاه نبر ک بیفته ب جون مشتریای بعدی گناهه واقعا
بعدم شامپوی نلا بخر از داروخونه،اول ی روغن همراهشه بمال قشنگ ب کف سر و کل موهاش،بعدم ی کلاه پلاستیکی همراهشه میذاری رو سرش تا قشنگ بخار کنه و شپشا بمیرن،بعد از چند دقیقه خودش نوشته روش چقد،میبری میشوری روغن و از شامپو میزنی ب کل سرش،با اینکار کل شپشا ریشه کن میشن و هیچ تخمی باقی نمیمونه
فقطم یکبار باید از این شامپو و روغن استفاده کنی
بعدم ک مردن تخما،یکسره هر روز با شانه دندانه ریز شانه کن تا آثار تخمای مرده دربیاد از رو سرش
کل رختخواباتم بشور و بنداز جلوی افتاب
یه اسپری هست
اسمش نمیدونم دقیق چیه
Iprime ی همچین چیزی باید باشه
بخر بزن ب موهاش هشت ساعت بمونه روی موهاشانقدری بزن ک کل موها خیس خیس بشه
بعد ک اسپری زدی شونه بزن (خودش داخلش سونه داره)
۸ ساعت بعد ک شد ببرش حموم لایه به لایه با اون شونه مخصوص خودش شونه بکش
دوباره ۸ روز بعد تکرار کن این کارو
لطفا کچلش نکن
مراقبت کن دیگ عزیزم
تند تندموهاشو چک کن
ی قطره هست مخصوص شپش عالیه ی بار استفاده کنی جواب میده
موهاشو با اتو مو چندبار اتو کن حسابی ک اتو میکشی بچسبن ب اتو میسوزن میمیرن
این موهام قبل شپش گرفتن ازخاهرشوهرسال ۱۴۰۱.... اینوبگمت اول کوتاه کن تاسرشانه!
بعد نگا شامپو شپش از داروخونه بگیر. روزی دوبارحموم هردوباربعدحموم باسشواربشدت گرم بگیر روموهاش بعد اتوموبکش که رشک هابسوزن و دیگه شپش بدنیا نیات این راهکارمن سر ۱روز شپش ناپدید شد...و اما موهام نابود شد 😭😭😭😭
یه شامپو هس من از داروخونه گرفتم یه چند بار باید بشوری تو حموم خیلی خوبه من زدم رفتن...بعد اینکه قبل اینکه شونه بزنی حتما با الکل اسپری کن رو شونه بعد بزن...یکیشم اینکه من موها رنگکردم انگار شپشا تموم شد....موها بچتم میتونی بزنی..ووای خیلی سخته چرا روی بالشتها خابیدین حتما باید از بالشی کاستفاده میکنین روش پارچه ملافه چیزی بندازین
پسر منم گرفته
فقط و فقط تنها راهش شامپو شپش و شونه مخصوص شپش اونم تو حموم
و اینکه موهاشو کوتاه کن یا مصری بزن یا پسرونه همه اونجاهایی ک میدونی آلودس بشور بنداز حیاط یک روز بمونه و پیف پاف بزنید خونه رو از خونه دربیاید بیرون چن ساعتی رو
فقط سس مایونز دوسه بار بزنی کامل میره.مث شامپو بزن موهاش چندساعت بمونه بعد بشور.اگ حساسه هم اول جلوموهاش تست کن
من دیروز فهمیدم پسرم سرش پر رشک
فایده نداشت کچلش کردیم اول عیدی
شپش نبود رشک بود
من دخترم گرفت فقط کچل کردم که رفت هر کار کردم وامونده نرفت
ببر دکتر
تخم شپش امکان داره توموهاش مونده باشه
یه اسپره داروخونه داره بگیر خیلی خوبه
هم برای پیشگیری هم درمان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.