به احتمال زیاد عفونت مثانه داری
منم دقیقا این علائم رو داشتم با آزمایش دکتر متوجه شد
من اینجوری ام
این دوسه روزه
درد پریودی ۱۰ دقیقه یه بار منظم میگرفت ول میکرد
بار اول رفتن زایشگاه nst گرفتن دیدن بله انقباض دارم رفتم اورژانس یه قرص و سرم برام زدن باز رفتم nst دیگه انقباض نداشتم
باز دیروز یهو دردام شروع شد باز رفتم nst که دکترم با دستگاه سونو دهانه رحممو معاینه کرد گفته اگه باز باشی بستری اگه نباشی دردای کاذب بارداریه و چون سر بچه پایینه فشار بهت میاره
که خداروشکر بسته بود دهانه رحمم و برگشتم خونه
گفت اگه درد میگیرتت آب بخور و به پهلوی چپ دراز بکش تا دردات آروم بشن
اگ میتونی تحرک داشته باش گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.