همه میگن روروئک بده ولی بچه ی من با روروئک راه افتاد
بچه منم همین طوری بود ما هی میذاشتیم وسط ولش میکردیم یکمی راه میرفت مینشست ترسید دیگه هروقت دستشو ول میکردم مینشست دیگه اصرار نکردیم بعد یه ماه خودش ترسش ریخت یه ذره یه ذره خودشو ول کرد راه اومد
والا پسر منم همینه هنوز هیییچ
انشاالله بزودی.اول وایمیسن بعد کم کم دیوارمیگیرن پسره من تازه راه افتاده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.