خانما که ای یو ای کردین

تصویر
۲ پاسخ

عزیزم اون لک بخاطر کتتری هست که وارد رحم میشه برای تزریق پس چیز خطرناکی نیست
پله هم اگر یواش یواش بری اشکالی نداره
ان شاالله هرچی خیره پیش بیاد برات عزیزم

عزیزم سه روز اول رو استراحت کن
کارنکن
انشالله هیچی نمیشه

سوال های مرتبط

مطمعنم یه روزی منم مامان میشم مطمعنم یه روزی منم مامان میشم قصد بارداری