۷ پاسخ

من ۶۰ تا میدم . البته دکترش گفته . گفت از هفته دیگه بکن ۹۰ تا.
و گفت هر موقع گشنش بود بهش بده. حد فاصله زمانی کمتر حجم شیر کمتر

۶۰ تا بده عزیزم هروقت گرسنش شد بده به حرف بقیه توجه نکن میگن زیاده فلانه
من دکتر پسرم گفت هرچقدر میخواد بده مگه بچه از سینه شیرمیخوره میدونی چقدر میاد مگه اینم همینطور بچه باید سیر شه😊

اون گریه وحس مکیدن بخاطر گرسنگی نیست حجم شیرش الان باید سی تا باشه هر یک ساعت نهایت دوساعت ولی باپستونک اون رفلاکس مکیدنشو‌میتونی کنترل کنی ارامش میگیره،بیشتر نره رفلاکسی میشه

۶۰ تا بده حتما میخاد

من هر دو سه ساعت ۳۰تا میدم.

شیشه ش رو عوض کن..هواخوری داره سیرنمیشه..اونت بگیر

هربه دوساعتش کن ۶۰ تابده

سوال های مرتبط