نگه نداشتم
من دو سال پیش از دکتر پسرم پرسیدم گفت تو ایران هنوز شرایط استفاده از سلول های بنیادی دندان شیری فراهم نشده الان رو نمیدونم🙁
سلام عزیزم بله میشه مثل بند ناف از سلولای بنیادیش استفاده کردولی باید حتما قبل افتادن دندون پزشک دندون وبکشه واونو داخل مواد میزارن وبهتون میدن که ببرین ازمایشگاه اینطوری نیست که دندون افتاد ببری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.