۶ پاسخ

کم کم یاد میگیره صبوری کن عزیزم

نیکان از همون روز اول برا جیش همکاری کرد یبارم خطا نداده اما پی پی رو میگه مامان پوشکم کن پی پی دارم منم مجبوری پوشک میکنم پی پی میکنه بعد باز میکنم
چندبارم خواستم پوشک نکنم دیدم خودشو نگه میداره اذیت میشه دلم سوخت

پسرمن اولش پی پی رو میترسید اولین باری که پی پی کرد کلی براش دست زدم تشویقش کردم خوشش اومد دیگه رفت دسشویی

من از اوایل اردیبهشت شروع کردم زیاد سخت نگرفتم و فشار نیاوردم این یک ماه اصلا تو دسشویی پی پی نکرد یا تو شورت یا تو پوشک امروز برا اولین بار یهویی تو دسشویی پی پی کرد از ذوق صبح تا حالا ۳بار پی پی کرد فک نمیکردم یه روزی واسه ریدن انقد خوشحال شم🤣

پسر منم تا نزدیک یک ماه تو شلوارش میکرد یبار بهش گفتم بیا پی پی کن باهاش بای بای کن بره خونشون خودشم دیگ بدش اومده بود تو شرت پی پی میکرد بعد هعی میگفتمش ببین وقتی پی پی میکنی شرتت کثیف میشه دیگ یاد گرفته خداروشکر

یاد میگیره تشویقش کن بهش بگو برات جایزه میخرم براش فیلم اموزشی کودکانه بگیر نگاه کنه

سوال های مرتبط