۴ پاسخ

به نظرم کمه یه دکتر خوب ببری با شربت خوب میشه

منم یکی از قل هام 13/5

خوبه ک دو قلو هم هستن زیر تر دنیا اومدن
دختر من چی تولد۳۵۰۰ بود الان ۱۲😐

بستگی به وزن و قد تولد داره. ولی اگه بهتون گفتن پیش یه دکتر غدد برید

سوال های مرتبط

مامان 👑شاهان👑 مامان 👑شاهان👑 ۴ سالگی
مامان همتاوداداشش مامان همتاوداداشش ۵ سالگی