فک کنم ۷ به بعد چون من الان اول شیشم هنوز اونجوری ک باید معلوم نیست ، البته به ژنتیک هم ربط داره و وزن مادر
فک کنم ۲۰هفته به بعد
پس اینجور ک معلومه من اصلا شکم نمیارم چون خودم یکم شکم داشتم همه فکر میکنن شکم قبلمه😂
بچه اولم بعد 5 ماه،
دومی و سومی 4 ماه
بستگی ب بدن داره
من سر اولی تا۶ماه کسب نمیفهمید
الان وسط ۵ماهم شکم دارم میفهمن
بستگی داره عزیزم بدن هر کسی متفاوته من خودم الان شکمم مشخصه یه سری هام میرن تو ۶ و ۷ میگن شکم نداریم
فک کنم سه ماه آخر
پنج ماهم تازه شکمم مشخص شده ولی اونجوری بالا نیومده فکر کنم از ۶ یا اواخر شیش دیگه شکم گرد شه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.