من ختنه نمیکنم
من میگم بین یک تا دو ماهه .
من نکردم این یکی شازده رو هم نمیکنم ❌♂️
الهی فداش بشم از الان دلم خون میشه بهش ک فک میکنم ولی تا یک ماه صبر میکنم یکم جون بگیره بعدش میبرمش ان شاالله
نهایت دوسه ماهگی بهترین تایمه قبل از اینکه غلت بزنه و چهار دست و پا بره
کلا میگن بچه تا کوچیکه ببرید
مثلا حداقل قبل اینک بتونه غلت بزنه چون بعد اون اذیت میشه هعی باید حواست باشه نیوفته روش
نوزادی ولی خب خودم نمیرم طاقت شنیدن گریه شو ندارم🥺🥲
هرجی زودتر بهتر من شاید10 روزگی
من ۷ روزگی میخوام انجام بدم
تایم طلاییش میگن ۳۰ تا۶۰ روزگیه
من پسر اولم پنج ماه و ۲۵ روز بود
این پسرمم ان شالله همون موقع
دکتر پسر خواهرم میگفت ۴۰ روزگی بهترین زمانه
ماهم پسرشو ۴۰ روزگی ختنه کردیم
من نمیدونم کی ختنه کنم راهنمایی کنید آخه از چند نفر شنیدم که زود ختنه کردن و مشکل ایجاد شده
ی چن روز بعد زایمان مثلن سه چهار روز بعد
من پسر اولم يك هفته بعد از زدن واكسن دوماهگي ختنه كردم راضي هم بودم ايشالله اين يكي شازده هم همين كار ميكنم
۲۷ روزه ختنش کردیم
از الان استرسش رو دارم🙄🙄
ب امید خدا ۴۰ روزه ک شد
۱۰ روز یا ۱۲ روز ان شاءالله عزیزم 😊
هرچی کوچیکتر باشن کمتر اذیت میشن
من بین یکماهگی تا دوماهگی
مامان من میگه ۲۰ روزگیش ببریمش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.