یعنی هیچ دارویی نداره این نفس تنگی لعنتی خیلی سخته
من وقتی گرمم بشه نفسم تنگ میشه و تپش قلب میگیرم، نفخ هم باعثش میشه
هر دو رو دارم گاهی
اره چند وقته شروع شده
تپش قلب نه خداروشکر ندارم
ولی چند قدم که تندتر راه برم نفسم مقطع میشه
من روزا بیرون برم اینجوری میشم در حدی ک حس میکنم الانه ک بیوفتم از تپش قلب و نفس تنگی
کلا آدم گرمایی بودم باردار شدم دوبرابر شد
منم تپش قلب دارم یه وقتایی حس میکنم قفسه سینه سنکینه
آره احساس میکنم نمیتونم خوب نفس بکشم گاها انقد تپش قلب دارم که گوشم چیزی نمیشنوه
نفس تنگی منو سرویس کرد
تپشم گاهی جداگونه دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.