سلام خوشگلا گیلاس برا نینیم خوبه مشکلی نداره بخورم ؟

۶ پاسخ

دکترم گفت خون رسانیش به جنین خوبه

کاش باشه بخوریم

خون سازه و برا یبوست خوبه
ولی تو مصرفش زیاده روی نکن

برا معده من سنگینه نفخ میکنم، من با یه مقدار آب و شکر قهوای و یکم گلاب میزارم رو گاز جوشید بعد میزارم خنک شه، بعد میخورم

خوبه عزیزم بخور ولی زیاده روی نکن
طبع گیلاس گرمه ، زیادیش خوب نیست برات

عزیزم تایپیک منم جواب میدی لطفا🥺🙏🏻

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته دوازدهم بارداری
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری
مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته هفتم بارداری
مامان سپهر مامان سپهر هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ابولفضل مامان ابولفضل هفته سی‌وچهارم بارداری