دکترم گفت خون رسانیش به جنین خوبه
کاش باشه بخوریم
خون سازه و برا یبوست خوبه
ولی تو مصرفش زیاده روی نکن
برا معده من سنگینه نفخ میکنم، من با یه مقدار آب و شکر قهوای و یکم گلاب میزارم رو گاز جوشید بعد میزارم خنک شه، بعد میخورم
خوبه عزیزم بخور ولی زیاده روی نکن
طبع گیلاس گرمه ، زیادیش خوب نیست برات
عزیزم تایپیک منم جواب میدی لطفا🥺🙏🏻
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.